انصراف بیطرف و شریعتمداری رسما اعلام نشده است

یکشنبه 23 جولای 2017 در 15:53


منتخب شورای پنجم گفت: همچنان نجفی، مرعشی، کولایی، افشانی، شریعتمداری، بیطرف و مهرعلیزاده به عنوان گزینه‌های شهرداری مطرحند و محسن هاشمی هم تصمیمی برای حضور در شهرداری ندارد.

به گزارش شورانامه به نقل از شورا‌آنلاین، افشین حبیب زاده منتخب شورای پنجم با اشاره به اخبار منتشر شده درخصوص انصراف آقایان شریعتمداری و بیطرف درخصوص کاندیداهای شهردار تهران اظهار کرد: هنوز به صورت رسمی به شورای پنجم این انصراف ها اعلام نشده است.

وی تصریح کرد: همچنان ما هفت گزینه از جمله نجفی، مرعشی، کولایی، افشانی، شریعتمداری، بیطرف و مهرعلیزاده برای کاندیداهای شهردار تهران داریم.

منتخب شورای پنجم ادامه داد: در روز چهارشنبه جاری نیز متن میثاق نامه که قرار است با کاندیداهای شهردار تهران به امضا برسد نهایی خواهد شد.

حبیب زاده اظهار کرد: این میثاق نامه در راستای افزایش بعد نظارتی شورای شهر تهران بر عملکرد شهرداری خواهد بود، ضمن اینکه این میثاق نامه در چارچوب قانون و الزاماتی است که مدنظر شهروندان است.

وی همچنین درخصوص اخبار منتشر شده درباره کاندیداتوری محسن هاشمی جهت حضور در شهرداری گفت: همانطور که دو جلسه گذشته شخص آقای هاشمی اعلام کرد که بنایی برای حضور در شهرداری ندارد و تغییری در این موضوع نشده است و همچنان گزینه‌های ما همان هفت نفر است.

اظهار نظر