افزایش 1.5 میلیاردی تراکنش‌های بانکی

سه‌شنبه 24 اکتبر 2017 در 16:11


پرویزیان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاوتی که رهبری فرموند ترکیبی از منطق و تدبیر اقتصادی و راهکاری‌های مبتنی بر مبنای عقلانی و همراه عزم و اراده محکم برای رسیدن به اهداف بلند عدالت است، گفت: به کارگیری ابزارهای نو در شرایطی که فرصت‌های اینچنینی از دست رفته است، جز لاینفک این رفتاهای عقلانی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است. به گفته مدیرعامل بانک پارسیان، بانک‌های کشور به عنوان پیشانی نظام اقتصادی کشور در حوزه پرداخت و آغازکننده بانکداری، همچنان نقش بی بدیل در اجرای تحولات دارند.
او در ادامه گفت: افزایش تراکنش به ۱٫۵ میلیارد نشان دهنده چنین اهمیتی است. توسعه کسب وکارهای نو و برآمده از فناوری اطلاعات، موضوع اشتغال را سامان می دهد. برگزاری چنین رویدادهایی و حضور کم‌نظیر شرکت‌های نوپا چنین فضایی را برای کسب و کار فراهم می کند.
پرویزیان با اشاره به اینکه امروزه به کارگیری جوانان و توسعه کسب وکارها مهم است، تصریح کرد: با برگزاری چنین رویدادهایی و حضور کم نظیر شرکت‌های حوزه پرداخت چنین فضایی را فراهم می‌کند. جنس بانک مبتنی بر اعتماد و اعتماد مردم به بانک‌هاست. ما وظیفه داریم این امکان را برای مردم فراهم کنیم. امروز شفافیت اقتصادی به عنوان یک خواست عمومی و یک الزام برای جلب اعتماد عمومی ضروری است.
به گفته او، انتظاری که بانک‌ها از سرمایه‌گذاران اقتصادی دارند این است که این مساله را پاس داشته باشند. امیدواریم این نمایشگاه به اول بودن نظام پرداخت در منطقه و به افزایش توان در شرایط کنونی کمک کند. در واقع هدف اصلی که بانک‌ها از این رویداد دارند کمک به بومی‌سازی فناوری‌های حوزه پرداخت و موضوعات مرتبط با این رویداد از جمله فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها در حوزه پرداخت‌هاست.
نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2017) به همراه جشنواره بزرگ فین‌تک ایران از دوم تا چهارم آبان ماه در مجتمع نمایشگاه شهر (بوستان گفت‌و‌گو) برگزار می‌شود.

اظهار نظر