اریکه فرشتگان سبب کاهش قاچاق پوشاک به کشور شده/ متأسفانه کماکان برخی ازگروه‌های قاچاق به فعالیت‌های غیرقانونی خود ادامه می‌دهند/ در تمامی شهرها و استان‌های کشور با نام تجاری اریکه کیدز و کین کیدز فروش اینترنتی داریم

چهارشنبه 8 دسامبر 2021 در 23:14


مدیرتولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان گفت : متأسفانه کماکان برخی ازگروه‌های قاچاق به فعالیت‌های غیرقانونی خود ادامه می‌دهند و با فشار آوردن به تولیدکنندگان مبنی بر زدن مارک خارجی به پوشاک، آن را با قیمت چند برابری در مناطق آزاد به فروش برسانند.


رضا قویدل مدیرتولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: فروشگاه اریکه فرشتگان در زمینه تولید وعرضه پوشاک کودک و نوجوان فعالیت دارد.

وی تصریح کرد : ما به تازگی فعالیت‌های تولیدی و بازرگانی سالهای گذشته را کنار گذاشته و تمرکز خود را روی تولید پوشاک مجلسی کودک و نوجوان ۳ تا ۱۲ سال قرار داده‌ایم.

قویدل تاکید کرد : مجموعه فعالیت‌های رو به رشد ما سبب کاهش قاچاق به کشور شده و سبب شده که ما توانمندتر از گذشته پوشاک با کیفیت تولید کنیم.

وی ابرازداشت : متأسفانه کماکان برخی از گروه‌های قاچاق به فعالیت‌های غیرقانونی خود ادامه می‌دهند و با فشار آوردن به تولیدکنندگان مبنی بر زدن مارک خارجی به پوشاک، آن را با قیمت چند برابری در مناطق آزاد به فروش برسانند.

این تولید کننده پوشاک کودک و نوجوان افزود : پوشاک اریکه فرشتگان جزو واحدهای صنعتی فعال در بحث تولید پوشاک کودک و نوجوانان دراستان البرز است و ما در تمامی شهرها و استان‌های کشورعامل فروش داریم و با نام تجاری اریکه کیدز و کین کیدز فعالیت کرده و فروش اینترنتی نیز داریم.

آدرس کارخانه:

استان البرز، شهرک صنعتی سیمین دشت

آدرس دفتر مرکزی:

تهران، خیابان جمهوری، خیابان مظفر، پاساژ پارس

شماره تلفن دفتر کارخانه:

۰۲۶۳۲۸۱۰۳۸۵

شماره دفتر تهران:

۰۲۱۶۶۴۵۱۸۴۴

اینستاگرام :

https://instagram.com/arikehkids?utm_medium=copy_link

 

اظهار نظر