یک بزرگراه پر ترافیک و مفرح در رادیو اقتصاد

چهارشنبه 12 ژانویه 2022 در 18:16


ایستگاه اخبار:رادیو اقتصاد با برنامه ریزی دقیق و هدفمند برای آخرهفته های مخاطبان خود در تلاش است تا علاوه بر افزایش دانش اقتصادی جامعه در راستای سرگرمی و تفریح مخاطبان خود نیز گام بردارد.

به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد ، برنامه بزرگراه اقتصاد یکی از برنامه های این رادیوست که اهداف متفاوتی را در راستای تعامل با مخاطبان ایفا می کند.

پویا امینان تهیه کننده این برنامه گفت:بزرگراه اقتصاد مجله رادیویی آخر هفته های رادیو اقتصاد است که روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته با موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی تقدیم مردم ایران می شود.

وی با اشاره به اهداف این برنامه تصریح کرد:اصلاح شیوه های رفتاری جامعه،افزایش اطلاعات اقتصادی جامعه،تشویق مردم به مطالعه،فراهم کردن لحظاتی شاد و مفرح برای مردم ایران و بررسی مسائل روز اقتصادی کشور از جمله اهداف این مجله رادیویی است.

امینان تاکید کرد: بزرگراه اقتصاد متناسب با نامی که دارد بخش های متعددی دارد و یکی از پر آیتم ترین برنامه های رادیو اقتصاد است.آیتم هایی چون چراغ قرمز،چراغ زرد،چراغ سبز و دسترسی محلی،پل روگذر،توقفگاه،ایستگاه دانستنیها و ….

به گفته این تهیه کننده رادیو اقتصاد آیتم چراغ قرمز با قالب طنز حواشی اقتصادی با محوریت موضوع اصلی برنامه را بررسی می کند و چراغ زرد به معرفی کارآفرینان برتر و موفق کشور اختصاص دارد تا الگوهای کارآفرینی و اشتغالزایی را به جامعه معرفی کند.در بخشی با عنوان دست انداز هم با موضوع برنامه از زاویه طنز و انتقادی رو به رو می شویم.

امینان افزود:در آیتم چراغ سبز نظرات کاربران فضای مجازی را در حوزه موضوع برنامه بررسی می کند و سعی دارد این نظرات را با شنوندگان برنامه به اشتراک بگذارد.

وی یادآور شد:یکی دیگر از بخش های بزرگراه اقتصاد آیتم دسترسی محلی است که در آن ظرفیت ها و توانمندی های استان های کشور و فرصت های سرمایه گذاری در استان ها توسط همکاران گزارشگر صدا و سیمای مراکز استان ها معرفی می شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد،انتخاب اسامی بخش های مختلف این برنامه متناسب با نام برنامه که بزرگراه اقتصاد است انتخاب شده و شنوندگان در حدود ۱۰۰ دقیقه با رادیو اقتصاد در این بزرگراه همسفرند.

در بخش ایستگاه دانستنیها یک اصطلاح اقتصادی به زبان ساده توسط دکتر زهرا عباس زاده از اساتید دانشگاه و کارشناسان اقتصادی شرح داده می شود و در توقفگاه نیز یک کتاب برای مطالعه شنوندگان به آنان معرفی می شود تا علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی ،کتاب های اقتصادی مناسب نیز به مردم معرفی شود.

تهیه کننده این برنامه ادامه داد: این مجله رادیویی بر اصلاح سبک زندگی جامعه بر اساس باورها و ارزش های ایرانی اسلامی نیز تاکید دارد و در بخشی به نام پل روگذر و با حضور حجت الاسلام حامد مسگری تلاش می کند راهکارهای افزایش برکت در زندگی اقتصادی و نیز توجه به ارزش ها در کسب و کار و زندگی را برای شنوندگان بازگو کند.

به گفته وی هر قسمت علاوه بر بخش های متنوع یک گفت و گوی کارشناسی نیز در خود جای داده تا مباحث اقتصادی از منظر کارشناسی نیز مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بزرگراه اقتصاد به نویسندگی و تهیه کنندگی پویا امینان روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۷ الی ۱۹ به صورت زنده از شبکه رادیویی اقتصاد موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش می شود.سایر عوامل این برنامه عبارتند از:گویندگان:معصومه سادات سید علوی، مهرنوش محمدیان،مریم فرخی – هماهنگی:فرزانه بهزادیان – آیتم سازان:رضا فرخی،پویا رضایی فر،عاطفه حشمتیان،سعیده رسولی و علی صلاحی.این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی رادیو اقتصاد است.

 

اظهار نظر