پشت پرده حضور همزمان دو محکوم قضایی در کیش چیست؟

یکشنبه 30 می 2021 در 12:16


حضور حسین فریدون، لیلا امیر آبادی و حمیدرضا مومنی در کیش که با برگزاری جلسات مشترک در فدک همراه است خبر از اتفاقاتی جدید می دهد.

به گزارش ایستگاه اخبار و به نقل از تفسیر خبر:حمیدرضا مومنی دبیرشورایعالی مناطق آزاد در مدت کوتاه انتصاب خود زمینه مناسبی برای رشد ژن های خوب و وابستگانشان برای کسب جایگاههای ارشد مدیریتی و تصمیم گیری در منطقه آزاد کیش ایجاد کرده است.

علی عرب معاون فعلی عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش که حدود یکماه پیش با حکم مومنی پست معاونت در سازمان را بدست آورد همسر خواهر زاده رییس جمهور خانم قدسیه نجار است که وی نیز مدیر جی ای اس سازمان منطقه آزاد کیش و زیر مجموعه شوهر خود علی عرب است.

با انتصاب علی عرب پروژه ترمینال فرودگاه کیش بعد از اینکه هشت سال عملیات ساخت ان بطول انجامیده به مهمترین پروژه کیش تبدیل شد تا تمامی منابع مالی سازمان و بودجه ای کلان صرف اتمام این پروژه شود.

پروژه ای که هشت سال به اتمام نرسیده در حال حاضر ۲۰ درصد تا تکمیل آن باقیمانده آیا در مدت دوماه تا پایان دولت به اتمام می رسد؟ با چه بودجه ای؟

بر اساس شنیده ها منابع مطلع از پیش بینی و صرف بودجه ۶۰۰ میلیاردی برای پایان بخشیدن نمایشی به این پروژه می دهند.

اما در ادامه سفرهای مکرر مومنی که با حضور حسین فریدون و لیلا امیرآبادی همراه است که هر دو دارای حکم دادگاه هستند و با توجه به جلسات مشترک این افراد در فدک، باید منتظر اتفاقات و واگذاری های تازه باشیم؟

آیا درگیر کردن اذهان عمومی در کیش به موضوعات بی اهمیت پوششی برای واگذاری سه قطعه زمین ارزشمند این جزیره است؟

آیا تغییر معاون اقتصادی و انتصاب معراج نادری از نزدیکان علی عرب و قدسیه نجار و از سویی جابجایی تمامی اعضای کمیسیون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش مهیا کردن زمینه برای اخذ مجوزهای لازم است؟

امید می رود مجلس و نهادهای نظارتی به رفتارهای عجیب ژنهای خوب و حضور فعالشان در کیش در ماههای پایانی دولت ورود کنند.

لیلا امیر آبادی وکیل دادگستری که در زمان یکی از مدیران عامل جزیره کیش در این جزیره فعالیت می کرد در اسفند ماه سال گذشته اعلام شد به جرم پرداخت رشوه و جعل اسناد و اعمال نفوذ و معاونت در تحصیل مال نامشروع به ۳ فقره دو سال حبس و یک فقره یک سال حبس محکوم شده است.

 

شفافیت در جزیره ادامه دارد…

 

اظهار نظر