پدیده شیمی غرب، برای مردمش می جنگد...

شنبه 11 آوریل 2020 در 12:33


ایستگاه اخبار:مدیر ارتباطات شرکت پدیده شیمی غرب گفت: پدیده شیمی غرب از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ پدیده شیمی پایدار، وابسته به گروه صنعتی گلرنگ، موفق به تولید مایعات ضدعفونی کننده با بهترین کیفیت و بالاترین سطح اثرگذاری شده است.

کامران عسگری مدیر ارتباطات شرکت پدیده شیمی غرب در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: طی این روزها شرایط برای همگان متفاوت بوده است. ماجرا از آنجا شروع شد که شنیدیم ویروس مهلکی از چین سر برآورده و در حال راهی شدن به سوی سایر سرزمینهاست. سرزمین ما اما پاسداران هوشیاری دارد، چه نظامی، چه غیر نظامی!
مدیر ارتباطات شرکت پدیده شیمی غرب ادامه داد:متخصصین به این نتیجه رسیدند که بهترین راه مبارزه با این دشمن نامرئی شست و شوی مناسب و ضدعفونی کردن دست و صورت و انواع سطوح است و در این رابطه استفاده از مواد شست و شو و ضدعفونی کننده را توصیه کردند.
عسگری تصریح کرد: بازار مواد شوینده، بهداشتی، ضدعفونی‌کننده و ماسک، نخستین بازاری است که با همه‌گیر شدن کرونا و هراس از ابتلا به این بیماری و با هجوم مردم برای خرید این کالاها با تلاطم روبرو شده است.
وی ادامه داد:در این مسیر شرکت پدیده شیمی غرب از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ پدیده شیمی پایدار و وابسته به گروه صنعتی گلرنگ، به سرعت و با چابکی قابل توجه دست به کار شد و تولید مایعات ضدعفونی کننده را با بهترین کیفیت و بالاترین سطح اثرگذاری از همان روزهای ابتدایی دریافت خبر آغاز کرد.
وی در خصوص تلاش‌های صورت گرفته برای رفع موانع و تسهیل امور واحدها در تولید و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز در بازار افزود: این شرکت به محض دریافت اولین اطلاع از پیدایش و شیوع ویروس کرونا بخش عمده‌ای از فعالیت‌های تولیدی خود در شهرک صنعتی غزالی اشتهارد واقع در استان البرز را منحصراً به تولید مایعات ضدعفونی کننده تخصیص داد و به سرعت محصولات خود را در سطح جامعه به هم‌میهنان عزیزمان عرضه کرد.
وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در مقابله با ویروس کرونا گفت: مدیران، متخصصان و کارکنان این مجموعه تولیدی بدون تعطیل حتی در ایام نوروز، شبانه روز خود را به تأمین نیاز جامعه اختصاص دادند و همچون سربازان پدافند غیر عامل، دوشادوش سربازان سلامت به مقابله با دشمن میکروسکوپی تازه وارد ایستاده‌اند.
گفتنی است: در حال حاضر محصولات این شر کت با برند “پی اس جی پرو” در بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های معتبر اینترنتی به راحتی در دسترس هستند و شرکت پدیده شیمی غرب نیز همواره در کنارمان، هوشیار، آماده و در تلاش است.

اظهار نظر