هیچگونه برنامه ای برای تعدیل پرسنل بانکهای ادغامی نداریم

دوشنبه 3 آگوست 2020 در 23:58


پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: مدیرعامل بانک سپه از نگاه ویژه این بانک به همکاران بانک های ادغامی و بهره‌مندی از تمام پتانسیل های موجود در این بانک ها خبر داد و اظهار داشت:هیچگونه تعدیل نیروی انسانی برای هیچ یک از سطوح پرسنلی بانکهای ادغامی در دستور کار نیست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه محمد کاظم چقازردی با اشاره به روند موفق ادغام بانک های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه یکی از موارد مهم در خصوص اجرای این مأموریت ملی را بهره‌مندی از نیروی انسانی این بانک ها عنوان کرد و اظهار داشت: از جمله موارد مهمی که از همان ابتدای مأموریت ملی ادغام مورد توجه و تأکید بوده بهره‌مندی از نیروی انسانی بانکهای ادغامی و تأمین امنیت شغلی و جلوگیری از تضیع حقوق آنان است.
چقازردی گفت: در بکارگیری کارکنان بانکهای ادغامی شأن و جایگاه آنان حفظ و از تضیع حقوق آنان جلوگیری خواهد شد.
وی حفظ امنیت شغلی این همکاران را از جمله موارد دیگری عنوان کرد که در تصمیم گیری های مربوط به پرسنل بانکهای ادغامی مد نظر قرار گرفته است .
وی لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت بانک های ادغامی، ترکیب تجربه و نیروی جوانی با ادغام ، و سرمایه دانستن ظرفیت های موجود در بانک‌های ادغامی را از جمله موارد و کلیدواژه هایی عنوان کرد که همواره مورد تاکید بوده است.
مدیرعامل بانک سپه نمونه بارز موارد یاد شده را ادغام نهایی دو بانک مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان عنوان کرد و گفت: همکاران این بانکها در سطوح مختلف بانک از مدیران رده بالا همچون معاون مدیرعامل گرفته تا سطوح دیگر مدیران میانی به کارگرفته شده و مشغول فعالیت هستند.
چقازردی با اشاره به بازخوردهای گرفته شده از همکاران بانک های ادغامی اظهار داشت: این بازخوردها بیانگر رضایت آنان در جریان روند ادغام و پیوستن به سطوح مختلف مدیریتی و اداری و اجرایی بانک سپه است.
وی ادغام پنج بانک و مؤسسه اعتباری در بانک سپه را فرآیندی بسیار پیچیده و پرحجم عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به نبودن تجربه ای در این سطح و با وجود پیچیدگی این اقدام به دلیل همراهی مسئولین لشگری و کشوری همچنین درایت و مدیریت صورت گرفته در این خصوص فرآیند ادغام به شکل بسیار مناسبی در حال اجرا و نهایی شدن است.