هفتمین رویداد نونمایی در صنعت برق برگزار گردید

چهارشنبه 23 نوامبر 2022 در 14:50


هفتمین رویداد نونمایی در تاریخ ۱ آذرماه در سالن ایران خلیج فارس واقع در نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

در این رویداد که به همت پارک فناوری پردیس برگزار شد، ۳ محصول فناور و دانش¬بنیان در حوزه برق به مشتریان خود معرفی شده و زمینه تعامل بین این شرکت¬ها فراهم شد.
نونمایی یک رویداد ارائه محصول با هدف توسعه بازار و افزایش فروش شرکت های دانش بنیان و فناور است که از اسفند ۱۳۹۹ آغاز و به صورت فصلی برگزار می شود. در این رویداد تلاش می شود  با معرفی کامل محصولات و خدمات دانش بنیان و ارائه پیشنهادات جذاب به مشتریان، در کنار فعالیت بروکر رویداد، زمینه توسعه بازار برای شرکت ها فراهم شود.

هفتمین رویداد نونمایی در صنعت برق همزمان با نمایشگاه بین المللی صنعت برق با حضور خبرنگاران، مشتریان و مسئولین دولتی برگزار شد. در این رویداد ، جناب آقای مهندس هزاوه، معاون امور فناوری پارک فناوری پردیس، ضمن خوشامد به حضار در ابتدا سخنان کوتاهی در خصوص پارک فناوری پردیس عنوان کردن و در ادامه توضیحاتی در مورد  اهداف، ظرفیت‌ها و سازوکارهای اجرایی این رویداد ارائه نمود. وی با بیان اینکه هدف اصلی این رویداد فروش و توسعه بازار محصولات است، از شرایط مناسب ارائه محصولات با حمایت پارک فناوری پردیس خبر داد. معاون توسعه امور فناوری پارک فناوری پردیس با بیان شرایط جدید رویداد نونمایی از امکان حضور سایر شرکت های بنیان و فناور در کنار شرکت های پارک فناوری پردیس، از آمادگی رویداد نونمایی برای کمک به این شرکت ها خبر داد. در انتها وی با اشاره امضا ۲۹ سند همکاری ابراز امیدواری کردی که هفتمین رویداد نونمایی نیز بتواند همانند سایر برنامه‌های اجرا شده اثر بخش باشد.

اولین محصول ارائه شده در رویداد نونمایی، دستگاه رودهدر شرکت دانش بنیان شایان فناوران بود که توسط آقای مهندس شهاب‌الدین شیرین ارائه گردید.
شرکت دانش بنیان شایان اولین سازنده ماشین آلات زنجیره مکانیزاسیون تونلسازی و استخراج معادن زیرزمینی (حفاری، بارگیری و باربری) در غرب آسیا می باشد. از جمله محصولات این شرکت میتوان به دستگاه رودهدر جهت حفاری، بارگیری و باربری پیوسته (که راندمان و ایمنی  را بطور چشم گیر افزایش می دهد)، لودر های کوچک تونلی و معدنی جهت بارگیری و تخلیه از سه جهت (چپ، راست و روبرو)، سیستم نقاله جهت انتقال پیوسته مواد حفاری شده به خارج از تونل و همچنین تجهیزات و ادوات برقی ضدانفجار از جمله جانکشن باکس ها، پروژکتور ها، گلند ها، کلید ها، دتکتور های گاز و … اشاره کرد. تمام محصولات این شرکت مطابق با استاندارد های بین المللی ساخته می شوند و دارای گواهینامه های مربوطه از جمله گواهینامه بین المللی ATEX و QAN می باشند.

دومین محصول ارائه شده، انواع یوپی اس، رکتیفایرهای سبک و سنگین و همچنین تحقیقات در مورد انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، شرکت تحقیقات الکترونیک فطروسی بود که توسط آقای مهندس فرشاد فطروسی ارائه گردید.
تحقیقات و طراحی‌های انجام شده در شرکت تحقیقات الکترونیک فطروسی نه تنها کاملاً قابل رقابت با انواع خارجی است بلکه در برخی موارد با فاصله چندین سال از سایر تحقیقات جهانی پیشی گرفته است. تولیدات حاصل از این طراحی‌ها علاوه بر کیفیت مناسب، معمولاً در مقایسه قیمتی از رقبای اروپایی خود عقب نیست. تحقیقات و طراحی‌های انجام شده در این شرکت، همگی قابلیت صادرات و استفاده در کشورهای دیگر را دارند تا آنجایی‌که در حال حاضر علاوه بر صادرات، بسیاری از محصولاتی که توسط شرکت‌های داخلی با استفاده از این طراحی‌ها تولید شده‌اند، ۶ شرکت مستقل خارجی در حال استفاده از این خروجی‌ها هستند.

سومین محصول ارائه شده، خدمات شرکت البزر تدبیرکاران بود که توسط آقای مهندس ناصری ارائه گردید.
شرکت البرزتدبیرکاران افتخار دارد که یکی از جامعترین آزمایشگاه های CM (آنالیز روغـن سیسـتم هـای مکـانیکی و ترانسفورماتورها) در منطقه و جهان را راه اندازی نموده است.
مهمترین محورهای فعالیت البرزتدبیرکاران:
۱ -معرفی و بومی سازی فن آوری مراقبت وضعیت درایران (Monitoring Condition Machinery)
۲ -ایجاد سیستم و بکار گیری برنامه های مراقبت وضعیت (CM) در صنایع مختلف
۳ -انجام تحقیقات CM و ارائه مشاوره تحلیل و ارزیابی های CM
۴ -ارائه خدمات آزمایشگاهی آنالیز روغن (Services Analysis Oil – تجهیزات مکانیکی و ترانسفورماتورها)

در انتها فایزه تیموری مدیرعامل شرکت نوروبیز و مجری اختصاصی رویداد نونمایی، بابیان اینکه در هفتمین رویداد نونمایی ۱۷ جلسه مذاکره منعقد شده است، از جدیت مذاکرات انجام شده خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با حمایت‌های مادی و معنوی پارک فناوری پردیس از قراردادهای نونمایی، به زودی شاهد پیاده‌سازی محصولات دانش بنیان ارایه شده در رویداد نونمایی هستیم.

اظهار نظر