بستنی و فالوده جهرمی معروف ترین پاتوق ویتامینه در تهران

یکشنبه 6 مارس 2022 در 12:07


ایستگاه اخبار:مدیر بستنی و فالوده جهرمی گفت:ما جز اولینها و قدیمی‌ترین بستنی‌فروشی فعال در تهران هستیم که از مواد غذایی مرغوب در تهیه بستنی و فالوده استفاده می‌کنیم.همچنین، ۴۰ سال است که از آغاز تولید معجون، ما نیز بدین کار اشتغال داریم.

سیدهاشم و سیدعلیرضا جهرمی، پدر و پسر و وارثان فعلی قدیمی ترین فالوده و بستنی فروشی فعال تهران، با عنوان بستنی سنتی جهرمی می باشند که توانسته اند این برند معروف و معتبر را با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، همچنان زبانزد عام و خاص نمایند.

هاشم جهرمی مدیر برند بستنی جهرمی گفت: ما جز اولینها  و قدیمی‌ترین بستنی‌فروشی فعال در تهران هستیم که از مواد غذایی مرغوب در تهیه بستنی و فالوده استفاده می‌کنیم.همچنین، ۴۰ سال است که از آغاز تولید معجون، ما نیز بدین کار اشتغال داریم.فالوده اصالتا شیرازی هست؛ ما هم فالوده را مطابق با اصل آن تهیه می‌کنیم. در روش تولید فالوده شیرازی رشته‌های فالوده را باید آنچنان ریز کرد که به اندازه برنج کوچک شود، اما چون این روش به مزاق تهرانی‌ها خوش نمی‌آمد، رشته‌ها را درشت‌تر برش می‌دهیم، همچنین جدیدا فالوده زعفرانی، توت‌فرنگی، موهیتو، شاتوت، آلبالو نیز تولید می‌کنیم.

در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: در روش تولید فالوده شیرازی رشته‌های فالوده را باید آنچنان ریز کرد که به اندازه برنج کوچک شود؛ اما چون این روش به مذاق تهرانی‌ها خوش نمی‌آمد، رشته‌ها را درشت‌تر برش می‌دهیم. همچنین جدیدا فالوده های زعفرانی، توت ‌فرنگی، موهیتو، شاتوت، آلبالو نیز تولید می‌ کنیم.

جهرمی افزود:بستنی سنتی مخصوص ما در دو رنگ به همراه پسته، گردو، اسلایس موز و قطعات خامه آماده می‌شود.محصول جدید دیگر ما، مخلوط فالوده معجون است که روی آن با مغزهای مختلف تزئین می‌شود.

 

**نسل سوم از فالوده و بستنی ‌فروشی جهرمی هستم

علیرضا جهرمی نیز اظهارداشت، نسل سوم از فالوده وبستنی‌فروشی جهرمی هستیم که نزدیک به صد سال است مجموعه ما به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی افزود:ما طی ماه گذشته قرارداد فرانچایز و برندینگ با مجموعه گروه مشاورین برندینگ و فرانچایز بابک بختیاری بستیم و علاقمندان به محصولات و کسب و کار  ما می‌توانند با گروه مشاورین برندینگ و فرانچایز بابک بختیاری(babakbakhtiari@) تماس حاصل کرده و درخواست نمایندگی این معدن طلا در قلب تهران را بدهند که پس از مذاکره فی‌مابین، این محصول را به شهرها یا کشورهای دیگر ارسال می‌کنیم.

علیرضا جهرمی گفت:این محصول قدیمی به عنوان سوغات تهران و در کنار آن تجربه و سابقه ما در تولید، می‌تواند به عنوان یک خوراکی جذاب و با طعم خاص برای تمامی افراد و در هر رده سنی مورد استفاده قرار گیرد.همچنین، محصولات ما به دلیل ترکیبات خاص و بدون مواد افزودنی، برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید می‌باشد.

وارث بزرگ بستنی سنتی جهرمی در تهران، در پایان صحبت های خود گفت: محصول جدید دیگر ما، «معجون فالوده» است که روی آن با مغزهای مختلف تزئین می‌شود.

آدرس: خیابان وحدت اسلامی، بالاتر از میدان شاپور، پلاک ۵۸۶

فالوده بستنی جهرمی

 

 

اظهار نظر