فعالسازی خدمات مبتنی بر محتوا برای همراه اولی‌ها فقط با افزایش اعتبار

سه‌شنبه 9 ژوئن 2020 در 12:05


تمامی مشترکان همراه اول از این به پس برای استفاده از خدمات مبتنی بر محتوا، باید نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام کنند.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همسو با دستورالعمل اعلامی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشترکان همراه اول از این پس می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره هشتاد مربع» نسبت به افزایش اعتبار یا استعلام اعتبار خود برای بهره‌مندی از این خدمات اقدام کنند.

طبق مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، کسر هزینه خدمات کاربران تنها از اعتبار خدمات مبتنی بر محتوایشان امکان‌پذیر است و مشترکان دائمی و اعتباری علاقه‌مند به استفاده از این خدمات، می‌توانند به ترتیب از صورتحساب یا شارژ سیم‌کارتشان جهت افزایش اعتبار خدمات مبتنی بر محتوای خود استفاده کنند.

در راستای احترام به سلیقه مشترکان، پنج بسته پیشنهادی به ترتیب با قیمت‌های ۵٠٠٠، ١٠٠٠٠، ٢٠٠٠٠، ٣٠٠٠٠ و ۵۰٠٠٠ تومان در نظر گرفته شده است که پس از شماره‌گیری «ستاره هشتاد مربع» و انتخاب گزینه یک(افزایش اعتبار)، انتخاب هر یک از آنها ممکن است.

از این پس هزینه تمامی خدمات مبتنی بر محتوای کاربران از این اعتبار کسر خواهد شد و در صورتیکه اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا برای مشترکی کافی نباشد، امکان ارائه خدمات به آن مشترک وجود نخواهد داشت و لازم است مشترک نسبت به افزایش اعتبار خود اقدام کند.

مشترکان همراه اولی می‌توانند در هر زمان با مراجعه به سامانه «همراه من» نسبت به مشاهده خدمات مبتنی بر محتوای فعال خود اقدام کرده و در ادامه بسته به تمایل‌شان نسبت به مدیریت خدمات خود اقدام کنند.