صبح امروز انجام شد؛ بازدید جمعی از پرسنل مرکز وکلای قوه قضائیه از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

دوشنبه 19 سپتامبر 2022 در 16:08


جمعی از کارکنان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح امروز دوشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۱ و در آستانه هفته دفاع مقدس، جمعی از کارکنان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به همراه مجید یادگاری دادستان انتظامی مرکز وکلا، محمد بیگی مدیر حفاظت اطلاعات مرکز وکلا و علیرضا شریعتی مدیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی مرکز وکلا از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.
در پایان این بازدید مدیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: در این مجموعه عظیم و ملی با بهره گیری از امکانات به روز و پیشرفته تاریخ مبارزات و هویت ملت ایران در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به زیبایی به تصویر کشیده شده است و نسل جوان ما با حضور در این موزه با تاریخ و رشادت های قهرمانان ملی و اسلامی خویش آشنا می شوند.
علیرضا شریعتی افزود: اولین مطلبی که بعد ازدیدن این مجموعه عظیم به ذهن متبادر می شود این است که در مقابله با ظلم و ستم و جبهه استکبار، قدرت و سلاح نیست که حرف اول را می زند بلکه اراده، ایمان و همبستگی ملت ها در مقابل طواغیت عالم نقش تعیین کننده را ایفا می کند و به همین جهت است که امروز شاهد غلبه جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی هستیم.
مدیر روابط عمومی و ارتباطات مردمی مرکز وکلای قوه قضائیه در پایان ضمن تشکر از مدیران و کارکنان این مجموعه فاخر و ملی، بر لزوم گسترش ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در میان کارکنان جوان در همه دستگاه های دولتی تاکید کرد و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک به همراه گروه های دیگری از پرسنل و کارکنان مرکز وکلای قوه قضائیه از این مجموعه ملی بازدید کنیم.

اظهار نظر