شبکه اطلاعاتی خود را با ما ایمن کنید/ برگزاری دوره های آموزشی با اعطای گواهینامه معتبر/ با پلتفرم های ما آگاهانه و ایمن معامله کنید

جمعه 25 ژوئن 2021 در 13:53


مدیر عامل شرکت هلدینگ و استارتاپ مه خاتون کاسپین با اشاره اهمیت حفظ اطلاعات در فضای کسب و کارها، گفت: مهمترین شاخص در توسعه کسب و کارها برخورداری و دسترسی به اطلاعات و در عین حال حفظ و ایمن سازی اطلاعات حوزه کسب و کار است.

حمیدرضا شکر زهی “مدیر عامل شرکت هلدینگ و استارتاپ مه خاتون کاسپین”، در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت : این شرکت در سه بخش عمده فعالیت دارد.

وی ادامه داد: در بخش نخست طراحی واجرای پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال، در بخش دوم آموزشگاه بازارهای معاملاتی با مدرک فنی حرفه ای مبتنی بر آموزش رمز ارز با فناوری بلاکچین و امکان اعطای گواهینامه آموزشگاه با مهر وامضای دانشگاه خوارزمی و در بخش سوم فعالیت مجموعه دعوت از اساتید، فارغ التحصیلان و نخبگان دانشگاهی جهت همکاری را در دستورکار و جزء اولویت های خود داریم.

وی افزود: طرح ایده های نو، خلاقانه وشکوفایی نخبگان جوان کشور از اولویت های این مجموعه است که اختراع دستگاه firewall و امنیتی وضد حک مورد کاربری نهادها، سازمان ها و حتی شرکت های خرد و متوسط و کاربران فعال در بازارهای کسب و کار از جمله دستاوردهای این مجموعه است که می‌تواند از کلیه اطلاعات ورودی و خروجی محافظت بعمل آورد.

در ادامه این نشست، نجمه ساقی “مدیراجرایی پلتفرم های معاملاتی MK.exchange.com”، خاطرنشان کرد: شرکت مه خاتون کاسپین در بخش بازار رمز ارزها فعالیت مستقیم و تاثیرگزاری دارد و برای معاملات کاربران خرد وب سایتی را طراحی کرده است که کاربران می توانند با آسودگی خاطر معاملات رمز ارز خود را در آن صرافی انجام دهند.

 

بنابر این گزارش؛ رحیم زاده “توسعه دهنده شبکه پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتالی تصریح کرد: در تمامی پلاتفرم ها ورودی و خروجی ریالی و رمز ارزها به صورت آنلاین و فوری انجام می شوند

وی گفت: در شرکت mk.exchange دو پلتفرم دیگر نیز در دسترس کاربران می باشد که به واسطه آنها چینجر می تواند ارزها را بدون احراز هویت به هم تبدیل کنند و در بخش دیگر پلتفرمotc یا همتا به همتا می توانند به صورت سفارش گذاری خرید وفروش خود را کامل کنند .

وی افزود : در تمامی پلتفرم ها و ورود وخروجی ریالی ورمز ارزها به صورت کاملا آنلاین و فوری می باشد.

این گزارش حاکی است؛ بنابر اظهارات فهیمه متین از دیگر مسئولان و مدیران مجموعه، در این شرکت کادر اجرایی و ارتباط با کاربران، ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به کاربران خود هستند.

وی ضمن تاکید بر اینکه این صرافی ۲۴ ساعته و قابل معامله می باشد، یادآور شد: پشتیبانان مجموعه در طول شبانه روز آماده جوابگویی کاربران خود هستند.

متین خاطر نشان کرد: در پلتفرمotc کارمزد مجموعه حداکثر ۲ درصد و در چلنجر و p2p کارمزد به نیم درصد کاهش یافته است که هر کدام از این پلتفرم ها می تواند نیازهای طیفی از خواسته و نیازهای کاربران خود را تامین کند .

وی در پایان اظهار داشت: این شرکت واحد مستقر در دانشگاه علمی خوارزمی می باشد وبه زودی در پارک علم وفناوری هم فعالیت خود را آغاز می نماید که اطلاعات ارتباطی و نحوه تماس با مجموعه قابل دسترسی از طریق سرچ در گوگل و سایر موتورهای جستجو است و علاقه مندان میتوانند از طریق کانالهای ارتباطی با مجموعه در ارتباط باشند.

 

اطلاعات تماس با شرکت؛

۰۵۱-۳۲۲۹۶۰۵۰

۰۹۱۳۰۵۰۰۳

دفتر مرکزی: مستقر در مرکز رشد دانشگاه خوارزمی کرج

دفتر مشهد: خیابان مدرس، مدرس۲، ساختمان ۲۰۳

آدرس ایمیل :

mahkhatoonkaspian@gmail.com

آدرس اینستاگرام؛

https://instagram.com/mk.exchange?utm_medium=copy_lin

www.mk-exchange.com

www.mk-exnews.com

 

 

انتهای پیام/

اظهار نظر