سید داود مرتضوی شگفتی سازشد

دوشنبه 26 جولای 2021 در 14:05


قهرمان ارزنده کشتی ایران و آسیا گفت: مسابقات آسیا و اروپا در رشته پاورلیفتینگ در کشور ترکیه به عنوان مسابقات حرفه‌ای دنیا و جواز ورود به مسابقات جهانی روسیه است که در آذرماه در روسیه برگزار می‌شود .

سید داود مرتضوی قهرمان ارزنده کشتی ایران و آسیا بعد از موفقیت در رشته MMA (مبارزه در قفس) به تجربه جدیدی دست یافته است. وی به توصیه آقای علی تبریزی از قهرمانان پرورش اندام و بدنسازکشورمان واسطوره جهان به ورزش قدرتی و سنگین پاورلیفتینگ روی آورد و زیر نظر «جابراسد زاده» رییس اتحادیه پاورلیفتینگ ایران WRPF که خود از قهرمانان چندین ساله آسیا و جهان در این رشته بوده اند، تمرینات خود را شروع و توانست خیلی زود به قله آسیا در این ورزش سخت دست یابد و می رود که درمسابقات حرفه ای جهان در روسیه نیزشگفتی سازشود. مرتضوی به مناسبت شرکت درمسابقات قهرمانی اورال آسیا در رشته پاورلیفتینگ درکشور ترکیه در گفتگویی اظهارداشت : درابتدای صحبت های خودم به شخصه از استاد و مربی خوبم آقای جابراسدزاده که این موقعیت را در اختیار بنده گذاشتند ، بسیار سپاسگذارم .

من بچه کشتی هستم ودراین رشته مقام های کشوری و آسیایی دارم

مرتضوی تصریح کرد : من بچه کشتی هستم ودراین رشته مقام های کشوری و آسیایی دارم . ضمن اینکه درمسابقات MMA هنرهای رزمی یا همان مبارزه در قفس نیزشرکت داشته ام. به توصیه آقای علی تبریزی دراین مسابقه شرکت کردم و در هر ۳ رشته با اقتدارمقام اول را کسب کردم.

مسابقات ترکیه جواز ورود به مسابقات جهانی روسیه است

وی خاطرنشان کرد : این مسابقات حرفه‌ای دنیا هم جواز ورود به مسابقات جهانی روسیه است که در آذرماه درروسیه برگزار می‌شود .

مقام اول را کسب کردم

مدیرکل اسبق کمیته اقتصادی فدراسیون کشتی درخصوص تیم اعزامی به مسابقات ترکیه هم عنوان داشت : آقای مطفی رنجبر ، حسین نوراللهی ، عباس فتحی ، مهرداد جمالی در تیم‌مان و دوستان دیگر که اکثرا از قهرمانان ملی بودند. تیم خوبی را تشکیل داده بودیم . با لطف و حمایت دوستان توانستم مقام اول را کسب کنم و تیم ایران هم با اقتداراول شد.

جوایز نقدی مسابقات از طرف سازمان WRPF اهدا می شود

وی افزود : جوایز نقدی این مسابقات قرار است از سازمان WRPF اهدا شود و به نوعی مجوز ورود به مسابقات روسیه است که در چند ماه آینده برگزار خواهد شد. احکام مدال ها صادر شده است.

تشکر و قدردانی از«مصطفی رنجبر» و«جابر اسد زاده »

مشاور ورزش های باستانی ایران و جهان تاکیدکرد: در اینجا لازم می دانم از جناب آقای «مصطفی رنجبر» مرد با اخلاق ، قهرمان و اسطوره پاورلیفتینگ قدرتی جهان که تیم ملی ایران را در این مسابقات همراهی کردند تقدیر و تشکر داشته باشم. ضمن اینکه ازجناب آقای «جابراسد زاده» مربی خوب ، باخلاق و قهرمان پاورلیفتینگ جهان نیز تشکر ویژه می نمایم

تقدیرویژه از «دکتر نیما درزی ور» سهام دار و عضو هیات مدیره هلدینگ انرژی گروه KTM

دکتر مرتضوی ابرازداشت : جا دارد قدردانی ویژه ای از دوست و برادر عزیزم جناب آقای «دکتر نیما درزی ور» سهام دار و عضو هیات مدیره هلدینگ انرژی گروه KTM داشته باشم که مشوق این جانب بودند و بنده حقیر را حمایت کردند ،داشته باشم.

موفقیت درمسابقات جهانی روسیه جواز ورود به مسابقات حرفه ای بهترین های دنیا درآمریکا ست

وی در پایان سخنان خود گفت : مبارزه در مسابقات جهانی روسیه کار سختی است و هر کس بتواند علاوه بر مقام اول رکورد دنیا را جا به جا کند، کارت حرفه ای و جواز ورود به مسابقات حرفه ای بهترین های دنیا در آمریکا را دریافت خواهد کرد ، که شامل جایزه نقدی بسیار بالایی است. امیدوارم تیم ایران بتواند مشمول این کارت حرفه ای گردد. در پایان محتاج دعای خیر مردم خوبمان ، خانواده محترم شهدا و رهبرعزیزمان هستیم.

اظهار نظر