در مسابقات بین المللی توان فرد سنجیده می شود

یکشنبه 6 می 2018 در 18:19


سعید کریمی جوینانی جوان فروتن و وطن دوست متولد ماه مهر ١٣٧١ از تهران است. او از کودکی علاقه ای خاصی به ورزش داشته واز دیر زمانی همواره شوق ورزش را در ذهنش پرورانیده است. اما در حال حاضر در خارج کشور به سر میبرد.
جناب کریمی ضمن سپاسگزاری از اینکه وقت خود را در اختیار ما گذاشتید؛ به عنوان سؤال اول بفرمایید که چگونه شد که شما به ورزش روی آوردید؟
تشکر از سایت بین المللی شما در پاسخ به این سوال باید بگویم که من از ابتدای کودکی به ورزش علاقه داشتم اما، پدرم مانند دیگر پدران آن دوره، خیلی دوست داشت که پسرش صرفاً به مدرسه برود و تحصیل کند.
جالب است بدانید که پنهانی ورزش می کردم و زمانی که از ورزش و تمرین خلاص می شدم، لباس های ورزشی ام را دور از چشم پدرم، در خانه مخفی می کرم. البته، ناگفته نماند که درس هم می خواندم.
اما در حال حاضر شما در خارج از کشور به سر میبرید ، درست است؟
من بارها به دلیل گذراندن تعطیلات و دیدار اقوام نزدیک سفر کرده ام و هر بار به دلیل مشغله ی زیاد و تحصیلات به ایران باز میگشتم اما این بار در آخرین سفر خود تصمیم به ادامه تحصیل در این کشور گرفتم
آیا در این کشور تمرینات خود را هم ادامه میدهید؟
بله اسکواش در این کشور به سرعت در حال رشد است همچنین امکانات خوبی برای تمرین و مسابقه فراهم است و در این مدت با بازیکنان درجه یکی ملاقات داشته ام
آیا در مسابقاتی هم شرکت کرده اید؟
بله در حال حاضر عضو انجمن اسکواش هستم و در مسابقات زیادی شرکت کرده ام و به عناوین مختلفی هم دست پیدا کرده ام. همچنین زیر نظر یکی از بهترین مربیان در حال تمرین هستم.
به نظر شما تفاوت اسکواش ایران و سایر کشورها چه چیز است؟
ما در ایران بازیکنان توانمند و برجسته ای داریم که سرشار از استعداد هستند اما به دلیل کمبود امکانات و شرایط سخت حضور در مسابقات بین المللی امکان پیشرفتشان بسیار سخت شده است اما با همین امکانات کم هم به خوبی خود را نشان داده اند
در حال حاضر در تلاش هستم تا رنکینگ خود را بهبود بخشم چرا که به تازگی عضو این انجمن شده ام
سطح مسابقاتی که در آن شرکت میکنید چگونه است؟
مسابقات در سطح بین المللی هستش و هرکس که عضو این انجمن باشد میتواند شرکت کند و بسیاری از بازیکنان درجه یک شرکت دارند.
در همین مسابقات است که بازیکن میتواند توان خود را بسنجد و خود را محک بزند و به فکر پیشرفت باشد.

اظهار نظر