دختران روزه اولی شمال تهران در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) گرد هم آمدن

جمعه 29 آوریل 2022 در 20:25


دختران روزه اولی شمال تهران در راستای اجرای پویش ماه مهربانی در ضیافت افطاری ساده که در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بر پا شد گرد هم آمدند.


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حامد عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: این برنامه به همت اداره امور بانوان شهرداری منطقه یک، شهرداری ناحیه سه و تولیت آستان امامزاده قاسم (ع) با حضور مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات، حمیدرضا حاجوی شهردار منطقه یک، سرهنگ قدیمی رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند و معاون پرورشی آموزش و پرورش شمیرانات در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) برگزار شد.
وی گفت: “پویش ماه مهربانی” با هدف معرفی ماه مبارک رمضان به عنوان ماهی شاد و خاطره انگیز برای دختران روزه اولی، تقویت همدلی و محبت بین اعضای خانواده و محله و همچنین ثبت تجربه های همدلی و نیکوکاری ویژه دختران روزه اولی و دختران نوجوان با موضوعات میزبانی روزه داران خانواده و سفره افطار، نیایشگاه کوچک من، تقویم ماه مهربانی، فراغت و سرگرمی در منطقه یک اجرا شد.
عبداللهی افزود: برپایی سفره افطاری ساده در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) و جشن “دختران روز اولی” همراه با برنامه های آموزشی، سخنرانی در خصوص آداب و احکام روزه داری در قالب قصه از جمله برنامه هایی بود که با هدف تشویق و تکریم فرشتگان روزه اولی و دختران نوجوان اجرا شد.
گفتنی است این برنامه برای ۱۵۰ نفر از دختران روزه اولی با هدف ماندگار ساختن خاطره اولین میهمانی آنان بر سفره کرم الهی در قالب پویش ماه مهربانی در منطقه یک به اجرا درآمد.

اظهار نظر