ارایه خدمات رایگان از سوی کار آفرین بر تر به کادر پزشکی و درمانی کشورمان

سه‌شنبه 4 آگوست 2020 در 18:59


ایستگاه اخبار: یک کار آفرین برتر در این روزهای سخت کرونایی ؛ به کادر درمانی کشورمان خدمات آرایشی و پیرایشی به صورت رایگان ارایه می دهد.

 

به گزارش خبر نگار ما لی لی رضایی ؛همان کار آفرینی است که پس از اتمام دوره تحصیلات خود در رشته گرافیک شاخه مینیاتوری با کسب تجربه و آموزش به حرفه آرایشگری روی آورد؛وی که در عرصه کار خیر جمعی همیشه پیش قدم بوده و از اقشار آسیب پذیر اجتماع به وسع خود دستگیری کرده است؛ این بار نیز به میدان آمده تا با ارایه خدمات پیرایشی و آرایشی لبخندی هر چند کوچک به لبان کادر پزشکی کشورمان بنشاند .

وی؛ در یادداشتی می نویسد : در تمام این روزهای سختی که گذراندیم و هنوز هم تمام نشده است که سخت ترین روزهایش نصیب فرشتگانی شد که جانشان برای نجات ما به خطر انداختند ، در زمانی مادر خانه قرنطینه بودیم ،آ نها دربیمارستان هایی که منبع خطر ویروس کرونا بود قرنطینه شده بودند. در همه لحظه هایی که همه ما استرس سلامتی خانواده و عزیزانمان را داشتیم و برای تمام شدن‌ روزهای سخت لحظه شماری می کردیم و برای تموم شدن این شرایط می جنگیم همه جملات گفته و ناگفته ای که در ذهن داریم تا در آینده از این روزها صحبت کنیم به نظر گفتن چه جمله ای میتواند انرژی بخش برای پزشکان ، پرستاران ، و کادرهای درمان عزیز کشورمان باشد.

رضایی؛ ادامه می دهد : چه جمله ای میتواند لحظه ای خستگی از تن این فرشته های زمینی بیرون کنده و یک لبخند قشنگ روی لبانشان بنشاند.

این کار آفرین بر تر ؛در آخر به آسمانی شدن عزیزانمان در این دوران سخت اشاره می کند و با تسلیت گفتن و آرزوی سلامتی برای پرستاران ، پزشک و کادرهای درمان می گوید : تیم بزرگ لی لی رضایی تک تک این روزها که گذشت و در حال گذشتن است را مدیون زحمات بی وقفه شما عزیزان می داند ؛ دوستتان داریم فرشتگان زمینی.