پیام تبریک رضا رجب زاده به مهدی اولاد برنده پنجمین مدال طلای کاروان ورزشی کشور در رقابت های پارا المپیک توکیو و شهروند منطقه ۲۱

چهارشنبه 1 سپتامبر 2021 در 13:10


شهردار منطقه ۲۱ در پیامی کسب مدال طلای ماده پرتاب وزنه در رشته دو و میدانی در رقابت های پارا المپیک توکیو، توسط مهدی اولاد را به این ورزشکار افتخار آفرین، خانواده ایشان، و شهروندان قهرمان پرور منطقه ۲۱ تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، متن پیام شهردار منطقه بدین شرح است:

💠بسم الله الرحمن رحیم💠
🔷کسب مدال طلای ماده پرتاب وزنه رشته دو و میدانی رقابت های پارا المپیک توکیو توسط مهدی اولاد، ورزشکار افتخار آفرین کشورمان، که مصداق عملی و واقعی خودباوری و جمله “ما میتوانیم” است موجی از شادی و شعف را در میان مردم ورزش دوست کشور ایجاد کرد.
ورزشکاران بزرگ کشورمان که با وجود تمام محدودیت ها، قهرمانانه پرچم کشور عزیزمان را در صدر پرچم کشورهای توسعه یافته جهان به اهتزاز در می آورند مصادیق واقعی عزم و اراده پولادین و الگوهای بزرگ و ارزشمند برای سایر جوانان کشور هستند تا به این باور ایمان بیاورند که با داشتن اراده و پشتکار در هر زمینه ای می توانند سرآمد، الگو و قهرمان باشند.
🔹اینجانب ضمن تبریک این افتخار آفرینی ارزشمند به قهرمان ارزنده کشور، مهدی اولاد، که نام و آوازه میهن عزیزمان را در عرصه ورزش های قهرمانی جهان طنین انداز کردند، همچنین این قهرمانی را به خانواده ایشان، شهروندان قهرمان پرور منطقه ۲۱ و مردم شریف کشور تبریک عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان برای ایشان سلامتی، پیروزی و موفقیت روز افزون در فتح قله های قهرمانی جهان خواهان و خواستارم.
رضا رجب زاده
شهردار منطقه ۲۱
#مدالطلا #کاروانورزشی #ورزش #طلایالمپیک #مهدیاولاد #قهرمانالمپیک #ورزشکار #تهرانسر # #تهران #تهران۱۴۰۰ #ورودیغربیپایتخت #شهرتهران #شهرداریمنطقه۲۱ #روابطعمومیشهرداریمنطقه۲۱ #روابطعمومیمنطقه

اظهار نظر