بازدید رئیس و دبیر فدراسیون از اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری در قزوین . ملی پوشان ۲۵ خرداد عازم مغولستان می شوند

سه‌شنبه 11 ژوئن 2019 در 21:43


دکتر زهرا اینچه درگاهی و محسن سلیمانی ، رئیس و دبیر فدراسیون از آخرین اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشورمان قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در قزوین بازدید کردند.

رئیس فدراسیون در بازدید از این اردو گفت: فدراسیون تلاش می کند تا ملی پوشان در بهترین شرایط تمرینات خود را دنبال کرده تا برای شرکت در مسابقات پیش رو به آمادگی ایده ال دست یابند. زهرا اینچه درگاهی افزود: همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود را در اختیار ملی پوشان قرار می دهیم تا ژیمناستیک ایران در رقابت های قهرمانی آسیا، جهانی و در سطح قهرمانی ارتقا پیدا کنند.

وی میزبانی استان قزوین از این اردو را خوب دانست و از مدیرکل ورزش و جوانان استان برای برگزاری مطلوب اردوها در این استان تقدیر کرد. در این بازدید گروسی فرماندار البرز ، افسانه حسن نایبی، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان ؛ احمدی، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون و رئیس هیات ژیمناستیک استان، درویشی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز و برخی مسئولین شهری حضور داشتند. کادر فنی تیم ملی در پایان این اردو ، سعیدرضا کیخا، محمدرضا خسرونژاد ، مهدی الفتی ، مهدی احمد کهنی و ایمان خاموشی را برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب کردند. تیم ملی ژیمناستیک هنری ۲۵ خرداد برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا عازم کشور مغولستان خواهد شد . محمدرضا خیرخواه به عنوان سرمربی و مبین ابراهیمی به عنوان مربی هدایت تیم ملی کشورمان را بر عهده دارند.

اظهار نظر