آشنایی با هتل قدس مشهد

چهارشنبه 20 ژانویه 2021 در 10:26


بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در مشهد قرار دارد و به‌همین دلیل بسیاری از افراد از سراسر کشور به این شهر سفر می‌کنند. مهم‌ترین مساله‌ای که درطول مسافرت می‌تواند ذهن افراد را به خود مشغول کند، محلی برای اقامت است. ما در این مطلب امکانات دو مورد از هتل های مشهد را بررسی کرده و نحوه  رزرو هتل در مشهد از علی بابا را برای شما شرح خواهیم داد.

هتل قدس مشهد

هتل قدس یکی از قدیمی‌ترین هتل های مشهد است که سال ۱۳۵۴ تاسیس شده و سال ۱۳۹۵ به‌منظور افزایش سطح خدمات ساختمان آن بازسازی شد. این هتل روبروی باب‌ الجواد قرار دارد و نزدیک‌ترین هتل به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) محسوب می‌شود. هتل قدس چهار طبقه بوده و مجموعا ۶۵ اتاق و سوئیت دارد. هتل مذکور زیرمجموعه‌ گروه‌‌ هتل‌های کوثر است. این گروه هتل‌های زیادی در سراسر ایران داشته و نامی آشنا در این عرصه محسوب می‌شود. اگر کودکان زیر سه سال همراه خود دارید، باید بدانید که درصورت عدم‌استفاده از خدمات هتل اقامت آن‌ها رایگان است و اقامت برای کودکان زیر پنج سال نیز نیم‌بها محاسبه خواهد شد.

امکانات هتل قدس

در هراتاق این هتل امکاناتی مانند تلوزیون، پاورسنج، دراود، مبل، آب رایگان، کمد و آویز لباس، چای‌ساز، میز تحریر، یخچال، لوازم بهداشتی، اینترنت و… وجود دارد و مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

بخشی از فضای ساختمان هتل قدس به پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ و لابی اختصاص داده شده که درادامه اطلاعاتی درباره این فضاها را دراختیار شما قرار خواهیم داد. در لابی هتل امکاناتی از قبیل اتاق چمدان، اینترنت، خشکشویی، دستگاه واکس کفش، خدمات برای معلولان، فکس، تلوزیون، پذیرش ۲۴ ساعته و… وجود دارد. با مراجعه به طبقه همکف می‌توانید به کافی‌شاپ هتل رفته و نوشیدنی یا میان‌وعده موردنظر خود را سرو کنید. پارکینگ هتل قدس فضایی مناسب برای قرارگیری ۴۰ خودرو دارد و از مهمانان هزینه‌ای برای استفاده از آن دریافت نمی‌شود. رستوران این هتل با ۲۰۰ نفر ظرفیت در طبقه همکف قرار گرفته و در آن انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی سرو می‌شود.

نشانی هتل قدس

همان‌طورکه گفته شد هتل قدس در کم‌ترین فاصله از حرم قرار دارد. این هتل به‌دلیل فاصله کم و قیمت مناسب پیشنهاد خوبی برای افرادی است که افراد سالمند یا معلول همراه خود دارند. بهتر است بدانید که با اندکی رانندگی می‌توان به بازاز رضا یا دیگر مراکز خرید شهر مشهد رسید. این هتل در محدوده میدان بیت‌المقدس، خیابان خسروی‌ نو و روبروی باب الجواد واقع شده است.

هتل خاور مشهد

این هتل نیز یکی از هتل‌های دو ستاره و قدیمی مشهد است که سال ۱۳۵۷ کار خود را آغاز کرد. سال ۱۳۹۷ برای افزایش خدمات قابل ارائه به مهمانان ساختمان هتل خاور بهسازی شد که پس از آن تا حد زیادی توانست رضایت مهمانان را جلب کند. این هتل شش طبقه بوده و تعداد ۴۸ واحد اقامتی در طبقات آن وجود دارد. اقامت کودکان زیر پنج سال درصورتی‌که از خدمات هتل استفاده نکنند، رایگان است.

امکانات هتل خاور

این هتل فضاهایی مانند رستوران، لابی، کافی‌شاپ و نمازخانه دارد. رستوران خاور با ۱۵۰ نفر ظرفیت در طبقه منفی دو هتل قرار گرفته و در آن می‌توان انواع غذاهای ایرانی را سفارش داد. اگر اهل سرو نوشیدنی یا میان‌وعده باشید، با رفتن به کافی‌شاپ هتل خاور می‌توانید عصرانه موردعلاقه خود را سفارش داده و میل کنید. در لابی این هتل امکاناتی از قبیل اینترنت، تلوزیون، خدمات ترانسفر رفت‌وبرگشت، سیستم اعلام و اطفای حریق، خودپرداز، رزرو تور و… به مهمانان ارائه خواهد شد.

اتاق‌های هتل خاور هرکدام به‌صورت مجزا امکاناتی از قبیل شبکه اختصاصی پخش فیلم، مینی‌بار، یخچال، کمد لباس، صبحانه، پاورسنج، سیستم سرمایش و گرمایش، لوازم بهداشتی، حمام و سرویس بهداشتی دارند و مهمانان می‌توانند به‌صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنند. اگر قصد میل‌کردن خوراکی‌های داخل مینی‌بار را داشتید، باید هزینه آن را پرداخت کنید.

نشانی هتل خاور

هتل خاور در یکی از خیابان‌های نزدیک به حرم واقع شده است و تقریبا فاصله زیادی با بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) دارد. می‌توانید با اتوبوس یا تاکسی فاصله هتل تا حرم را طی کنید. این هتل نزدیکی بازار رضا قرار دارد و با اندکی پیاده‌روی می‌توان به این بازار رفت. هتل خاور در خیابان امام رضا، بین امام رضا ۱۴ و ۱۶ و کنار هتل بین‌المللی قصر قرار دارد.

رزرو هتل مشهد از علی بابا

علی بابا یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که با مراجعه به آن می‌توانید تور، هتل یا بلیط رزرو کنید. این شرکت سال ۱۳۹۳ افتتاح شد و ابتدا فقط خدماتی برای رزرو بلیط را به مردم ارائه می‌داد. اگر قصد رزرو هتل مشهد را دارید، بهترین روش مراجعه به سایت علی بابا است؛ زیرا اطلاعتی درباره هتل های مشهد دراختیار شما قرار داده خواهد شد. سپس می‌توانید محل اقامت موردنظر خود را انتخاب و بدون نگرانی برای محل اسکان به مشهد سفر کنید.

ما در این مطلب دو مورد از هتل‌های دو ستاره مشهد را معرفی کردیم. اگر تجربه رزرو هتل مشهد از علی بابا یا اقامت در هتل‌های خاور و قدس را داشتید، نظرات خود را دراین‌باره با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

اظهار نظر